luni, 9 august 2010

Poti sa scapa de fumat cu ajutorul hipnozei

Da, am incercat pe pielea mea si de 1 an si o luna sunt nefumatoare. Si nu imi doresc sa mai fumez. Inainte sa ma las ma gadeam ca mi-ar placea sa ajung la performanta la care as putea sa fumez o tigara pe zi, la cafea. Sau cand ies afara cu prietenii. Insa acum nu imi mai doresc lucrul acesta. Am ajuns la conclizia ca tigarile ma manipulau, dar asta s-a intamplat dupa ce m-am lasat de fumat. Orice faceam trebuia sa iau in calcul fumatul. Imi ocupa mintea si tot timpul ma asiguram ca locul in care merg are blestematul loc de fumat. Daca nu, faceam in asa fel incat sa ajung afara sa trag macar cateva fumuri. Groaznic. Cand ieseam de la cinema sau de la cumparaturi, primul lucru e care il faceam era sa mi bag o tigara in gura. Iarna statem pe balcon in frig sau cu capul afara pe geam, sau la birou trebuia sa ies pe terasa. Cand ploua, stateam zgribulita prin colturi, sau cu umbrela deasupra capului, vara in arsita si soarele ucigator. Batea vatul si gerul de mi se lipeau narile cand respiram, sau ma batea soarele in cap si abia puteam respira de canicula si tot nu ma impiedeca sa renunt la tigara aia, care credeam eu ca ma destinde. Imi spuneam cu mandrie, ca sa ma incurajez si sa intaresc convingerea ca este bine ce fac, ca: "este singurul meu viciu". Acum ma uit in urma relaxata si degajata si ma gandesc cum de am putut sa fumez aproape 20 de ani... Cam cat de slaba am putut fi ca sa las tigara sa ocupe un loc atat de important in viata mea? Nu stiu daca lasatul de fumat cu ajutorul hipnozei functioneaza la toata lumea, dar merita incercat. Nu strica la nimic si nu afecteaza ficatul. Mie mi-a fost suficienta o singura transa, dar am avut parte de o pregatire psihica foarte buna, iar motivatia era extrem puternica. FIICA MEA. Periodic ma intreba cand ma las, iar eu ii spuneam, total convinsa ca asa o sa fie, ca asta este ultimul pachet (si chiar credeam ce spun, rili). Dar cand fumam ultima tigara din pachet, imi induceam un soi de neliniste si depresie ca, inevitabil ajungeam sa mai cumpar un pachet. Si ala era tot ultimul...Si am tinut-o asa aproximativ 1 an de zile. Pana cand, intr-o zi, am rugat o colega de breazla sa imi induca o transa hipnotica, care m-a "condus catre reusita". Aproximativ 5 intalniri ar putea fi suficiente pentru ca hipnoza sa actioneze asupra inconstientului si inca 2 sau 3 intalniri de urmarire, insa depinde foarte mult de cat de puternica este motivatia de a renunta la acest obicei. Merita, jur :)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu