luni, 15 august 2011

Hai sa ajutam un copil să plece acasă din spital!

Sofia e o fetiţă din Bucureşti, de 2 ani şi 4 luni, care a fentat moartea de multe ori! Pentru a pleca acasă cu părinţii săi, micuţa are nevoie de aparatură medicală specială. 

Coşmarul familiei Bădică a început imediat după naşterea micuţei Sofia, la Spitalul Cantacuzino. Elena a făcut tot ceea ce i-a spus medicul în cele 9 luni de sarcină, iar analizele arătau că va avea un copil sănătos.
Nu a fost să fie aşa! „Am născut la 39 de săptămâni. Imediat după naştere fetiţa a intrat în comă, am înţeles că nu i s-a oxigenat creierul aşa cum ar fi trebuit şi că a avut scorul apgar 3.
Am botezat-o de urgenţă, credeam că o vom pierde. Dumnezeu însă, s-a îndurat de noi şi nu ne-a luat-o", ne-a povestit mama.
Femeia şi fiica au stat o lună în spital. La externare micuţa a primit diagonsticul de encefalopatie ischemică şi de tetrapareză spastică.
Deşi Sofia nu stă în funduleţ şi nu vorbeşte, părinţii o iubesc enorm şi au considerat-o mereu un copil sănătos.
„O luam peste tot cu noi, la ţară, în parc! Am făcut săptămânal recuperare la centrul „Nicolae Robănescu. Acum 4 luni, i-am serbat ziua la ţară şi dintr-o dată i s-a făcut rău.
Am ajuns la Spitalul „Marie Curie" cu ea, în comă de gradul IV şi de atunci nu am mai părăsit spitalul", ne-a spus tânăra mămică.
În prezent, Sofia nu poate respira singură şi e ajutată de aparate. Medicii de la Spitalul „Marie Curie" ne-au spus că pentru a putea fi externată, Sofia are nevoie de un aparat de ventilaţie mecanică, dar şi de un concentrator de oxigen.
Echipa “Din inimă pentru copii”:
Vom încerca să o ajutăm şi pe Sofia, aşa cum l-am ajutat şi pe micuţul Saşha Călin, puiul de om, care a fost „cazat" la „Marie Curie" un an de zile şi căruia i-am făcut rost de asemenea aparatură!
Dacă vreţi să donaţi pentru Sofia, sunaţi la 021.407.76.80.
Informatii preluate de Aici  

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu