sâmbătă, 4 decembrie 2010

Evaluarea inteligentei emotionale:

Alege pentru fiecare propozitie raspunsul care ti se potriveste si-ti vine primul in minte. Apoi aduna cifrele pe care le-ai incercuit. Un scor mare reprezinta o buna inteligenta emotionala, iar unul mic inseamna ca mai ai de muncit!


Nr.     Intrebare                                 

                                                         niciodata rareori deseori totdeauna


                                             
1    Eu stiu cand trebuie
sa vorbesc despre problemele              1           2             3              4
 mele personale
2  Este greu sa-mi dau seaman ce
 ce simt alti  oameni                              4            3             2             1
3  Altora le place sa-mi faca
confidente                                              1           2              3            4
4 Imi place sa-i fac pe altii bucurosi     1           2              3            4
5 Stiu de ce sentimentele mele se
 schimba                                                 1          2             3             4
6 Cand am in fata un obstacol
abandonez pentru ca am impresia          4           3             2            1
ca voi esua
7 Caut activitati care sa ma face
bucuros                                                  1          2              3           4
8 Cand ma cert cu cineva nu ma pot
opri sa nu-l urasc                                   4          3             2           1
9 Cand sunt fericit am foarte multe 
idei bune                                                1          2             3           4
10 Incerec sa respect ce altii simt         1           2             3           4

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu