joi, 7 aprilie 2011

Pastila pentru FURIE

Ori de cate ori simtim emotii intense negative, suparatoare, care ne-ar putea pune probleme (cand suntem furiosi de multe ori spunem su facem ceva ce mai tarziu regretam) este bine sa repetam afirmatiile de mai jos:

  • Mi-as dori ca situatia sa fie alta, insa stiu ca dorinta mea nu devine obligatoriu realitate doar pentru ca vreau eu asta
  • Pot sa accept ca in viata mi se intampla si lucruri pe care nu le doresc, desi este neplacut, dar am mai trecut prin asta
  • Pot suporta sa mi se intample asa ceva, desi nu imi doresc si nu imi place
  • Pot accepta ca am facut asta, chiar daca preferam sa nu o fac
  • Pot accepta comportamentul celorlalti, chiar daca acestia nu fac intotdeauna ce mi-as dori eu
Dupa D.David - Tratat de psihoterapie cognitive si comportamentale

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu