luni, 20 decembrie 2010

Mesaj catre un prieten Abuzator

Ce as face eu cu un abuzator fie el de care o fi? Pai depinde, celui care vine la mine spasit ca a abuzat si doreste sa se faca bine, l-as ajuta cu toate resursele mele posibile si imposibile. Cel care nu vine la mine, i-as recomanda cu caldura sa mearga in orice forma de psihoterapie si sa isi remedieze comportamentul. Dar celui pe care l-am primit in casa ca sa nu plateasca bani la hotel (desi sustine ca are un castig pe weekend de 3 000 de euro), caruia i-am dat sa manance ca sa nu de-a bani la restaurant, si-a adus si catelul si purcelul din aceleasi motive, si-a facut pachet de drum cand a plecat de la mine de acasa, l-am ajutat cu toate resursele mele disponibile in acel moment sa isi faca un eveniment important pentru cariera, care minte cu nerusinare privindu-te direct in ochi, care promite lucruri nevalabile, caruia ii dai sa se incalte, care violeaza/fura emailuri care nu ii apartin si le trimite mai departe ca si cum i-ar apartine... ce i-as face? Hm, pai sa gandim putin la rece si sa punem in balanta lucrurile bune si lucrurile rele. ... Am gandit, si am gandit, si gandesc de multa vreme si analizez aceasta penibila situatie, si gata.... Concluzia este ca balanta inclina foarte tare catre reject definitiv. Mda, asta este solutia draga "viitor fost prieten". Pentru ca sunt puternica, te pot strivi ca pe o insecta. Dar nu fac acest lucru. Nu imi permite bunul simt sa iti terfelesc sufletul de om sarac, care se hraneste din furtisaguri intelectuale. Dar exista legea compensatiei. Asa ca... Ramai cu bine in mediocritatea ta din care nu vei iesi niciodata pentru ca nu iti permite conditia, si sa ai parte de oameni la fel ca tine. Sa te impotmolesti si sa te impungi cu propriile arme, care la un moment dat se vor intoarce impotriva ta. Asta iti doresc din tot sufletul. Sa fii inconjurata de oameni asa cum esti tu. Si sa iti mearga din plin. Si daca vreodata arzi si vei avea nevoie de mine, apeleaza cu incredere ca voi ramane mereu deschisa cu oamenii care au nevoie de ajutor.

Un comentariu: