miercuri, 1 decembrie 2010

La multi ani Romania!

Nu iti doresc asa cum le doresc celor dragi: Tot ce iti doresti sa ti se implineasca! Nu pentru ca nu imi esti draga, altfel nu as mai fi pe aici! Ci pentru ca inca nu stii sa iti doresti ce este bine si constructiv! Asa ca Iti doresc sa te faci bine! Sa scapi de frustrarile, fobiile, depresiile si anxietatile din constientul si inconstientul colectiv. Sa te maturizezi frumos, sa te faci mare si sa capeti intelepciunea batranului roman! Stiu ca este greu si ca este nevoie de multe generatii cerebrale si cu coloana vertebrala pentru ca acest lucru sa se intample. Si stiu ca trebuia de ras-alal-ta-ieri sa incepi recuperarea si ca deja de maine este putin cam tarziu, dar mai stiu ca este inca posibil. Si mai stiu ca sunt oameni capabili pe care te poti baza. Tot ce trebuie sa faci este sa ii vezi, sa ii auzi si sa le acorzi incredere. Daca iti doresti sa te faci asa cum iti doresc!
Sper ca macar stra-stra-nepotii mei sa aiba parte de o Romanie asa cum am visat eu si generatia mea in decembrie 1989!
La multi ani! cu bine :)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu